نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان| هفته سخت سینام با نارسینا و سبد بسته نامی‌نو!

  • کد خبر: ۵۵۰۱۷
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان| هفته سخت سینام با نارسینا و سبد بسته نامی‌نو!
مشهدی‌های لیگ برتر بسکتبال فردا و پس‌فردا در تهران به میدان می‌روند و باید در رقابتی سخت به مصاف نارسینا و نامی نو بروند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان برای تیم‌های گروه «الف» آغاز می‌شود و به‌همین‌خاطر تیم‌ها امروز راهی تهران می‌شوند. سینام مشهد یکی از تیم‌های حاضر در این گروه سخت است که در هفته‌های پایانی دور برگشت، باید با احتیاط و البته آمادگی بیشتری پیش برود تا دست‌کم خود را از قعر جدول دور کند.

سینام با نامی‌نو و نارسینا بازی دارد که در دور رفت مقابل هر ۲ تیم شکست خورده است. فردا پنجشنبه از ساعت‌۱۳ تیم کاملا بومی مشهدی‌ها در لیگ برتر، برابر نامی‌نو به میدان می‌رود و پس‌فردا جمعه از ساعت‌۱۶ برابر نارسینا صف‌آرایی خواهد کرد. باید دید سینام نسبت به تیم هفته‌های اول لیگ چقدر تغییر کرده است و آیا می‌تواند از این تیم‌های مدعی و قدرتمند امتیاز بگیرد یا خیر.

چالش سینام با بهترین دفاع لیگ

در دور رفت سینام مقابل نامی‌نو ۲۶‌بر‌۷۷ باخت. در این بازی یکی از دیدار‌های ضعیف لیگ رقم خورد و حتی در یکی از کوآرتر‌ها سینام فقط توانست ۳‌امتیاز کسب کند! نامی‌نو تیم چهارم جدول هشت‌تیمی گروهش است و از ۸ بازی انجام‌شده، ۵ پیروزی و ۳ باخت را به ثبت رسانده است. در مقابل، سینام مشهد تنها یک پیروزی داشته که آن‌هم برابر تیم انتهای‌جدولی گاز بوده است.
 
نامی‌نو آمار نسبتا خوبی در گل‌های زده دارد و ۵۴۱‌امتیاز تا‌به‌اینجا کسب کرده است. در مقابل تنها ۳۷۰‌امتیاز از دست داده که همین موضوع باعث شده آن‌ها بهترین دفاع را در این گروه داشته باشند. سینام هم با کمترین گل زده و ۳۷۵‌امتیاز کسب‌شده در طول بازی‌ها، ضعیف‌ترین خط حمله را دارد که توپ‌هایشان داخل سبد رقبا جای نمی‌گیرد. آن‌ها ۷۲۷ گل خورده نیز در کارنامه خود دارند و باز هم در بین رقبای قدرتمند، بدترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند. سینام مشهد با ۹‌امتیاز، ششم جدول است.

جدال مشهدی‌ها و خارجی‌های لیگ

در دور رفت سینام برابر تیم پرمهره نارسینا و خارجی‌های لیگ بهتر ظاهر شد و شکست قابل‌قبولی داشت. نارسینا این بازی را ۸۴‌بر‌۵۴ پیروز شد؛ حتی در ۲ کوآرتر با اختلاف یک امتیاز سینام شکست خورد. نارسینا مدعی صدرنشینی گروه خود و صعود به مرحله نهایی است. رقیب آن‌ها در این گروه ۲ تیم مهرام و گروه بهمن هستند. نارسینا از ۷ بازی انجام‌شده خود هیچ شکستی نداشته و با وجود داشتن ۲ بازی کمتر نسبت به رقبا در رده دوم جدول جای دارد. آن‌ها ۵۸۵ گل زده دارند و ۳۹۳ امتیاز نیز به رقبا داده‌اند.
 
نارسینا بازیکنان خارجی و ملی‌پوش خوبی در اختیار دارد. ۲ بازیکن آمریکایی و روسی، کار را برای همه تیم‌های گروه «الف» سخت کرده اند. شماری هریس، بازیکن آمریکایی و یکتارینا فولادوند بازیکن روس، آمار‌های خوبی تا‌به‌اینجا از خود به‌جای گذاشته‌اند. بازیکنان نارسینا تبحر خوبی در کسب سه‌امتیازی‌ها دارند و همین باعث می‌شود تا در چشم‌به‌هم‌زدنی تیم حریف عقب بماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->